Chers utilisateurs,

Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs pouvant impliquer des difficultés à vous connecter à Tahoma.

Merci de patienter et de n'effectuer aucunes manipulations (changement de mot de passe / suppression de compte / etc).

Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Question en attente de réponse

reactiver tahoma

Dear service,
My constructor deliver to us a tahoma box which is already activated under his name. Could you please reset my tahoma 1206 3486 7888 in order to activate it under my name?
thank you in advance.

Alvaro E.
Alvaro E.

Alvaro E.

Niveau
0
1 / 100
point
  • Partager cette question

    Réponses

    Robert P.
    Robert P.

    Robert P.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points

    Hello,
    A technician Somfy is going to take care of your request, if your Tahoma is activated in France and after agreement of the holder of the account.
    Wait their return in the week.

    Anonyme
    Anonyme

    Anonyme

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points

    Hi !

    Wait here for a Yellow response next week !

    Have a nice week end !

    Gladys B.
    Gladys B.

    Gladys B.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points
    Equipe

    Hello,

    This TaHoma is actually actived in Belgium.
    Thanks to contact Somfy Belgium or your constructor for the desactivation.

    Regards

    Haut de page