Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs pouvant impliquer des difficultés à vous connecter à Tahoma et Somfy Protect.
Nos équipes sont actuellement dédiées à la résolution de ce problème et nous vous tiendrons informés de l’avancement de la situation via ce bandeau d’information.
Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.
Bonjour à tous,
recently Somfy Italy client service desk helped me to migrate my old TaHoma V2 to a new Tahoma Switch that is now correctly linked to my account and...
Hi Nicolas
thanks for your reply
I don't quite understand the reason why the transfer process should brick the source device. I would have expected that at Somfy you have full...
Bonjour à tous,
recently Somfy Italy client service desk helped me to migrate my old TaHoma V2 to a new Tahoma Switch that is now correctly linked to my account and...
Bonjour à tous,
recently Somfy Italy client service desk helped me to migrate my old TaHoma V2 to a new Tahoma Switch that is now correctly linked to my account and...
Bonjour Jean-Luc
thanks for your reply.
Yes I have both a physical TaHoma Switch (2087-5002-5271) and a physical TaHoma v2 (1223-2196-9580).
To be clear, my V2 setup...