Does anyone have a 2014 Model Somfy Elixo 2000 230V commisioning manual they can share ?

Bonjour,

I have three Elixo 2000 230V gate motors which were installed at my factory in 2014 ( the old models ), and have some issues with two of them. I have looked everywhere and can't find the manual in the office, or on the internet.I am not sure what to do, and do not have any installation or commissioning documents to do some fault finding. Does anyone perhaps have the needed documents to share with me, please. This is the link to that specific model - picture
https://www.systems4you.eu/p/1510/Operator-for-sliding-ga...

Thank you

J'ai trois moteurs de portail Elixo 2000 230V qui ont été installés dans mon usine en 2014 (les anciens modèles) et j'ai quelques problèmes avec deux d'entre eux. J'ai cherché partout et je ne trouve pas le manuel au bureau ou sur Internet. Je ne sais pas quoi faire et je n'ai aucun document d'installation ou de mise en service pour faire une recherche de panne. Est-ce que quelqu'un a peut-être les documents nécessaires à partager avec moi, s'il vous plaît. Ceci est le lien vers ce modèle spécifique - image
https://www.systems4you.eu/p/1510/Operator-for-sliding-ga...

Merci,

Marco K.

    Réponses

    Le Coyote

    Bonjour,

    Ce moteur est de la gamme industrielle.
    Y a t-il une armoire de commande ou est-ce que le boitier électronique est intégré au moteur ?

    Posez ici une photo du boitier ou de l'armoire ouverte.

    CdL

    Hello,

    This motor is from the industrial range.
    Is there a control cabinet or is the electronic box integrated into the motor?

    Post a photo of the open box or cabinet here.

    CdL

    Marco K.

    See attached a picture of the open motor

    Le Coyote

    Patientez ici, un membre de la communauté ou un Yellow's connait peut être ce moteur.

    Il faudrait nous décrire précisément la panne, on pourrait déjà vous dépanner.

    CdL

    Wait here, a member of the community or a Yellow's may know this engine.

    You should precisely describe the breakdown to us, we could already help you out.

    Marco K.

    Thank you very much Richy C, and everyone who assisted me...it is really appreciated.