Chers utilisateurs,

Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs pouvant impliquer des difficultés à vous connecter à Tahoma et Somfy Protect.

Nos équipes sont actuellement dédiées à la résolution de ce problème et nous vous tiendrons informés de l’avancement de la situation via ce bandeau d’information.

Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Andrei F.

Membre depuis le 22/04/2024

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  • Could you please remove a used Tahoma Switch from another account?

    Hello, I have bought a used Tahoma Switch and can not activate it because it is still connected to another account. I don't have a way to contact the previous owner to let him...
    Marcel P.
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    Andrei F.
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    Bonjour I just bought a tahoma switch brand new in box and it’s linked to an account. Please help me with this. Here is the pin: 2085-8750-6002 Merci
  • Could you please remove a used Tahoma Switch from another account?

    Hello, I have bought a used Tahoma Switch and can not activate it because it is still connected to another account. I don't have a way to contact the previous owner to let him...
    Marcel P.
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    Andrei F.
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    Hello. I need help with reset my used tahoma. The switch it’s registered in France. My pin is 2102-2959-7655. Please make it usable again. It’s linked to another...
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