Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs pouvant impliquer des difficultés à vous connecter à Tahoma et Somfy Protect.
Nos équipes sont actuellement dédiées à la résolution de ce problème et nous vous tiendrons informés de l’avancement de la situation via ce bandeau d’information.
Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.
Hi, I bought a 2nd hand Tahoma switch and tried registering my Tahoma box via the Tahoma App but I get the message "Associated box not compatible - Log in with an account...
Hello again,
still could not get my connectivity kit to work. I tried a VPN to a french server, set my phone region and language to france. Still the error message "device not...
Hi, I bought a 2nd hand Tahoma switch and tried registering my Tahoma box via the Tahoma App but I get the message "Associated box not compatible - Log in with an account...
Hi, I bought a 2nd hand Tahoma switch and tried registering my Tahoma box via the Tahoma App but I get the message "Associated box not compatible - Log in with an account...
Hello from Germany,
i have a used Connectivity Kit from E-Bay with the same problem. the german somfy support could not help me because it seems to be a "connectivity kit...