Chers Utilisateurs,

Nous vous informons que nous rencontrons des ralentissements sur nos serveurs Somfy Protect. Ce qui peut entraîner des problèmes de pilotage. Nous mettons tout en œuvre afin de résoudre rapidement cette problématique.

Nous vous prions de nous excuser pour les éventuels désagréments rencontrés et vous remercions de votre patience.

L’équipe des Yellow’s SOMFY

Question en attente de réponse

reactivating somfy thermostat

hello. the installation-activation of our somfy thermostat went wrong. so we want to reactivate again or simply start the procedure all over again from the start. we get stuck at the point of :this pin is right but already activeted". Could you please help. Moreover how to we set up the somfy to the home network (we mean the sifi password etc)

Panagiotis P.
Panagiotis P.

Panagiotis P.

Niveau
0
2 / 100
points
Code postal:
Spécialité:
Mon produit Somfy favori:
Ma petite astuce:
Raison sociale:
Adresse:
Ville:
Site internet:
Activité professionnelle:
  • Partager cette question

    Réponses

    Hello,

    The issue is because your email account was not activated.
    You shall have received an email from Somfy asking you to click on the button to finalize your account activation.

    I have send it again tonight to your email address. Please check your mailbox, or your spams if you have received it.

    Thank you

    Haut de page