Chers utilisateurs,

Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs SOMFY TAHOMA et CONNEXOON, entraînant des difficultés à piloter et vous connecter à votre système depuis l’application.

Nos équipes sont actuellement dédiées à la résolution du souci et nous vous tiendrons informés de l’avancement de la situation via ce bandeau d’information.

Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.

L’équipe des Yellow’s SOMFY

Question en attente de réponse

Hue lights not responding from tahoma app?

Hi all,
it's a bit of time that I can't change the status of my hue lamps through de Android Tahoma app.
Everything work through the web portal, or hue app, or google home.
If I set the brightness, turn on or off the light, nothing happens. Does someone have any suggestion?

Roberto P.
Roberto P.

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    Réponses

    Hello Roberto,

    Do you try to desinstall TaHoma App ?

    Do you meet this issue with several Androïd smartphone ?

    Regards,

    Roberto P.
    Roberto P.

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    Yes, already tried it..
    I had this problem on a Xiaomi Mi A1, now I moved to Mi A3 (same problem), my girlfriend's Mi a2 Lite, same problem, Asus Nexus 7 2013 tablet, same problem. The lights works if I manage them all together, eg turn all hue lamps on or off.

    Hello Roberto,

    I never met this issue, yet. Could you give me the PIN number of your TaHoma ?

    Regards,

    Roberto P.
    Roberto P.

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    Sure!
    here it is: 1203-2924-8618

    Thanks!

    Hello Roberto,

    Your Tahoma is not activated on French server, so I can't see anything on your device.

    You shoud approach the Somfy support of your countrie.

    Regards,

    Roberto P.
    Roberto P.

    Roberto P.

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    Thank you for the support anyway!

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