Chers Utilisateurs,

Une maintenance de votre box TaHoma est prévue ce Mardi 16 Juillet 2024.

Vous pourrez réaliser la mise à jour de votre box à partir du Mardi 16 Juillet 2024, milieu de journée. Pendant la mise à jour, vos équipements, vos scénarios et votre fonction "ma sécurité" restent disponibles. Cependant, aucune modification ne sera possible et il se peut que votre interface soit indisponible pendant quelques minutes.

Les services TaHoma seront de nouveau opérationnels Mardi en fin de journée.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Question en attente de réponse

Hue lights not responding from tahoma app?

Hi all,
it's a bit of time that I can't change the status of my hue lamps through de Android Tahoma app.
Everything work through the web portal, or hue app, or google home.
If I set the brightness, turn on or off the light, nothing happens. Does someone have any suggestion?

Roberto P.
Roberto P.

Roberto P.

Niveau
1
667 / 750
points
  • Partager cette question

    Réponses

    Roberto P.
    Roberto P.

    Roberto P.

    Niveau
    1
    667 / 750
    points

    Yes, already tried it..
    I had this problem on a Xiaomi Mi A1, now I moved to Mi A3 (same problem), my girlfriend's Mi a2 Lite, same problem, Asus Nexus 7 2013 tablet, same problem. The lights works if I manage them all together, eg turn all hue lamps on or off.

    Roberto P.
    Roberto P.

    Roberto P.

    Niveau
    1
    667 / 750
    points

    Sure!
    here it is: 1203-2924-8618

    Thanks!

    Hello Roberto,

    Your Tahoma is not activated on French server, so I can't see anything on your device.

    You shoud approach the Somfy support of your countrie.

    Regards,

    Roberto P.
    Roberto P.

    Roberto P.

    Niveau
    1
    667 / 750
    points

    Thank you for the support anyway!

    Haut de page