6 ou 7 craquements espacés à la descente de la banne ?

Bonjour.
je réponds mais j'ai l'impression que mes mails ne passent pas :
"How to Fix It
The address may be misspelled or may not exist. Try one or more of the following:
Send the message again following these steps: In Outlook, open this non-delivery report (NDR) and choose Send Again from the Report ribbon. In Outlook on the web, select this NDR, then select the link "To send this message again, click here." Then delete and retype the entire recipient address. If prompted with an Auto-Complete List suggestion don't select it. After typing the complete address, click Send.
Contact the recipient (by phone, for example) to check that the address is correct.
The recipient may have set up email forwarding to an incorrect address. Ask them to check that any forwarding they've set up is working correctly.
Clear the recipient Auto-Complete List in Outlook or Outlook on the web by following the steps in this article: Fix email delivery issues for error code 5.1.1 in Office 365, and then send the message again. Retype the entire recipient address before selecting Send.

Was this helpful? Send feedback to Microsoft."

Qu'est-ce que ça veut dire ?
Merci et bon WE à tous ceux qui lisent ça.

Jean-Pierre G.

    Réponses

    Bernard J.

    Bonjour Jean-Pierre,

    Premièrement : restez dans votre sujet d'origine et ne créez pas chaque fois une nouvelle question.
    Il suffit de cliquer sur " répondre à cette question " pour continuer la conversation dans le forum.
    Deuxièmement : Le message en anglais que vous citez provient du fait que probablement vous essayez de répondre par messagerie au mail que vous avez reçu qui vous informe qu'une réponse a été posée sur le forum.
    Vous ne pouvez pas envoyer de mail à l'adresse "noreply@forum-utilisateurs.somfy.fr" .
    Pour info : "noreply" signifie "ne pas répondre".
    Voilà, donc vous pouvez répondre à Thomas sur le forum : https://forum.somfy.fr/questions/2416788-1-6-7-craquements-espaces-descente-banne
    ( en cliquant sur " Répondre à cette question ")
    Bon week-end