Chers Utilisateurs,

décembreNovembre 2024.

Vous pourrez réaliser la mise à jour de votre box à partir du Mardi 10 Décembre 2024, milieu de journée. Pendant la mise à jour, vos équipements, vos scénarios et votre fonction "ma sécurité" restent disponibles. Cependant, aucune modification ne sera possible et il se peut que votre interface soit indisponible pendant quelques minutes.

Les services TaHoma seront de nouveau opérationnels Mardi en fin de journée.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Question en attente de réponse

Why can't I proceed with PIN: 2037-6548-6240 for TaHoma Switch NA registration ?

Hi,

I'm trying to connect to my TaHoma Switch NA through the app - TaHoma Living.

When I go into the 'Create an account' section, after selecting the country; when I enter the pin code 2037-6548-6240 I'm unable to tap on the 'OK' button.

What should I do ?
Can you please help me immediately ?

Thank you

Dinushan P.
Dinushan P.

Dinushan P.

Niveau
0
1 / 100
point
  • Partager cette question

    Réponses

    Richy C.
    Richy C.

    Richy C.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points

    Hello,

    ""Can you please help me immediately ?""

    Ouahhhh !

    JACKY M.
    JACKY M.

    JACKY M.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points

    HI
    Your PIN number is not recognized in your country.
    It is not possible to install a tahoma purchased in France in another country.

    Gaëlle B.
    Gaëlle B.

    Gaëlle B.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points
    Equipe

    Hi Dinushan,

    This box is activated in another country. Please contact your reseller.

    Have a nice day,

    Vlad S.
    Vlad S.

    Vlad S.

    Niveau
    0
    23 / 100
    points

    Hi Dinushan, I had the same problem. You need to identify in what country has been the device purchased and start the Tahoma account creation with that country.

    Haut de page