Question en attente de réponse
Hi,
I'm trying to connect to my TaHoma Switch NA through the app - TaHoma Living.
When I go into the 'Create an account' section, after selecting the country; when I enter the pin code 2037-6548-6240 I'm unable to tap on the 'OK' button.
What should I do ?
Can you please help me immediately ?
Thank you
N'hésitez pas à interroger la communauté d'entraide !
Réponses
Hello,
""Can you please help me immediately ?""
Ouahhhh !
HI
Your PIN number is not recognized in your country.
It is not possible to install a tahoma purchased in France in another country.
Hi Dinushan,
This box is activated in another country. Please contact your reseller.
Have a nice day,
Hi Dinushan, I had the same problem. You need to identify in what country has been the device purchased and start the Tahoma account creation with that country.
Hi Vlad,
Can you post de pin number of your tahoma box?.
have a nice day.
Bonjour,
Je souhaite demander la réinitialisation et la suppression du compte actuellement associé à ma centrale TaHoma.
PIN de la box : 2075-7916-0902
Pourriez-vous, s’il vous plaît, réinitialiser la box et retirer le compte lié afin que je puisse l’associer à un nouveau compte ?
Merci beaucoup pour votre aide.
Cordialement,
Rafael Abbas
Bonjour,
Je souhaite demander la réinitialisation et la suppression du compte actuellement associé à ma centrale TaHoma.
PIN de la box : 2075-7916-0902
Pourriez-vous, s’il vous plaît, réinitialiser la box et retirer le compte lié afin que je puisse l’associer à un nouveau compte ?
Merci beaucoup pour votre aide.
Cordialement,
Rafael Abbas
Bonjour
C'est a l'ancien propriétaire d'appliquer cette procédure
https://www.somfy.fr/assistance/faq?question=comment-rein...
Ce n'est pas ce
que vous recherchez
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