Bonjour,

Nous avons rencontré des perturbations sur l’infrastructure de nos services TaHoma et Connexoon. Le service est revenu à la normale, mais il est possible dans certain cas qu'un Reset de votre box soit nécessaire pour retrouver son fonctionnement. Si vous rencontrez encore des problèmes, merci de suivre la procédure au lien ci-dessous :

Comment effectuer un RESET de mon TaHoma ?

Comment resynchroniser Connexoon avec le serveur ?

Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée.

Les équipes Somfy

Question en attente de réponse

Bring okidokeys to somfy

I have an Okidokeys lock that i cannot use my new phone to open even though my old one still works. Do i need to update to the somfy app? can my serial number be ported over to somfy portal please? my serial number is 0A478A5044164353B

THank you

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    Réponses

    Hello Shawn,

    This lock was buy in France ? Can you give me a picture of the serial number near battery ?

    What is the error you encounter when you try to activate your lock on Somfy portal ?

    Please forgive my english mistakes.

    Have a nice day

    Hello Shawn,

    Thank you for this information but this lock is an american version. You can't activate it on Somfy Server.

    If this lock works with your old phone but not with the new phone it's obligatory an issue with the phone.

    Do you know version of the OS software ? And Bluetooth ?

    Have a good day

    Hello martial

    My android information is attached. My Bluetooth is 4.2

    If you are device does not work can i somehow unlock with Android wear 2.0?

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