Chers utilisateurs,

Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs pouvant impliquer des difficultés à vous connecter à Tahoma.

Merci de patienter et de n'effectuer aucunes manipulations (changement de mot de passe / suppression de compte / etc).

Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Cette question a été résolue

connexoon problem

Hello, I am writing here because there was no way to get in touch with a somfy responsible in Italy. I bought your system in august and it still isn't working!!! The connexion is absolutely terrible, there is no way to have it function properly. The alarm system was crappy as well. Please get in touch with me as soon as possible.

Matteo M.
Matteo M.

Matteo M.

Niveau
0
3 / 100
points
  • Partager cette question
    Anonyme
    Anonyme

    Anonyme

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points

    Hi !
    What exactly is happening?
    Give details?
    What material?

    Cette réponse vous a-t-elle aidé ?

    Non (1)

    Oui (0)

    0%

    0% des internautes ont trouvé cette réponse utile

    Les autres réponses

    Hello Matteo,

    There is an Italian Somfy Forum on the link bellow, then you can search if the answer that you need is not already bring by the community :

    Italian Somfy Forum

    But you also can post your own question on the Link bellow :

    Post a question on Italian Forum

    Regards,

    Haut de page