Chère Utilisateurs,

Une maintenance de votre Thermostat connecté est prévue le 27/10/2021 de 9h à 11h00.

Pendant cette mise à jour l’application mobile sera inaccessible. La programmation quant à elle, restera active et il sera possible de changer manuellement la température directement sur votre Thermostat.

Nous vous prions de nous excuser pour les éventuels désagréments rencontrés et vous remercions de votre patience.

L’équipe des Yellow’s SOMFY

Question en attente de réponse

Tahoma Pin not working

Hello!

I've bought Somfy TaHoma Box and the pin on the sticker doesn't work. I know it is registered in France. Is there any chance to reset the pin so I can use the box?

The pin is: 1225-2310-0016

Please help

Best regards
Pawel

Paweł S.
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    Jean-Luc B.
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    Hi !

    Wait! A Yellow will come back to you shortly. But in which country are you?

    Have a nice week end !

    Paweł S.
    Paweł S.

    Paweł S.

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    Hello!

    Thank you for a quick response. I'm from Poland, but the TaHoma Box is registered in France.

    Have a nice weekend as well!

    Thomas M.
    Thomas M.

    Thomas M.

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    Good Afternoon Pawel,

    I have deleted and reset the Tahoma, you can active it now.

    Regards,

    Paweł S.
    Paweł S.

    Paweł S.

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    Thank you very much!

    Best regards
    Pawel

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