Chers Utilisateurs,

Une maintenance de votre box TaHoma est prévue ce Mercredi 23 Octobre 2024.

Vous pourrez réaliser la mise à jour de votre box à partir du Mercredi 23 Octobre 2024, milieu de journée. Pendant la mise à jour, vos équipements, vos scénarios et votre fonction "ma sécurité" restent disponibles. Cependant, aucune modification ne sera possible et il se peut que votre interface soit indisponible pendant quelques minutes.

Les services TaHoma seront de nouveau opérationnels Mardi en fin de journée.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Question en attente de réponse

Okidokeys migration

Please migrate my lock to the portal.

Serial number: 094D03972C3A4A83A

Bob B.
Bob B.

Bob B.

Niveau
0
52 / 100
points
  • Partager cette question

    Réponses

    Jean-Luc B.
    Jean-Luc B.

    Jean-Luc B.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points

    Hi !

    Wait here for the answer of a Yellow

    Have a good day !

    Bob B.
    Bob B.

    Bob B.

    Niveau
    0
    52 / 100
    points

    How long will this take? I've been waiting for a long time.

    Bob B.
    Bob B.

    Bob B.

    Niveau
    0
    52 / 100
    points

    Hello???!!!???

    Bob B.
    Bob B.

    Bob B.

    Niveau
    0
    52 / 100
    points

    Why is no one responding to me now?!

    Jean-Luc B.
    Jean-Luc B.

    Jean-Luc B.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points

    Hi !

    Sometimes you have to wait a week to get an answer !

    Thomas M.
    Thomas M.

    Thomas M.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points
    Equipe

    Hello Bob,

    Do you install this Connected Doorlock in France or it's in US ?

    Regards,

    Bob B.
    Bob B.

    Bob B.

    Niveau
    0
    52 / 100
    points

    Installed it in France.

    Thomas M.
    Thomas M.

    Thomas M.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points
    Equipe

    Bob,

    Please fill the form on the link below and you will receive an email to confirm the migration of your connected doorlock.

    Serrure connectée (Okidokeys) non reconnue sur le portail Somfy

    Regards,

    Bob B.
    Bob B.

    Bob B.

    Niveau
    0
    52 / 100
    points

    See... I have attached a phone from that same form I filled out 5 DAYS AGO! THE EMAIL SAID I WOULD RECIEVE IT BACK IN 48 HOURS. I still have not.

    Thomas M.
    Thomas M.

    Thomas M.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points
    Equipe

    Hello Bob,

    I have the confirmation that your connected Door Lock is from US, Somfy didn't buy the american part of Okidokeys and we can't migrate your door lock to our server.

    Regards,

    Haut de page