Chers utilisateurs,

Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs pouvant impliquer des difficultés à vous connecter à Tahoma.

Merci de patienter et de n'effectuer aucunes manipulations (changement de mot de passe / suppression de compte / etc).

Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Question en attente de réponse

Cannot remove ziggbee device from Tahoma Din Rail

Hello,

I try to redo the pairing of my Danfoss Icon floor heating systems with my Tahoma Din Rail. Therefore, I need to undo the previous (zigbee) connections. However, every time I try to remove them, an error returns and the devices persist.

Can you help me by removing them on the server side? The PIN code of the box is 1001-8975-8003 and the devices are Zigbee 44833/1, 44833/2, 44833/3, 44833/4.

Thank you.

Benno Haarman

Benno H.
Benno H.

Benno H.

Niveau
0
1 / 100
point
  • Partager cette question

    Réponses

    Nicolas F.
    Nicolas F.

    Nicolas F.

    Niveau
    4
    5000 / 5000
    points
    Equipe

    Hello Benno,
    I can't remove your zigbee product because your tahoma is on NL server and i don't have acces to this server.
    You have to contact somfy NL.
    have a nice day.

    Haut de page