Chers utilisateurs,

Nous rencontrons actuellement des ralentissements sur nos serveurs pouvant impliquer des difficultés à vous connecter à Tahoma et Somfy Protect.

Nos équipes sont actuellement dédiées à la résolution de ce problème et nous vous tiendrons informés de l’avancement de la situation via ce bandeau d’information.

Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée et nous vous remercions pour votre compréhension.

L’équipe des Yellow’s SOMFY  

Question en attente de réponse

Please reset a connexoon box

I have a somfy connexoon box that is already registered.

Please could it be dissociated.

Pin number: 0804-2910-0580

Many Thanks

Steve

Steve T.
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    Steve T.
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    Bonjour,

    J'habite à Thoiry, 01.

    Steve T.
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    Steve T.

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    Thank you I was able to connect box to account.

    That seems to be working. Unable to do the next step of syncing with remote and blind.

    However I will try tomorrow and if still stuck open a new thread.

    Thanks for fixing the first step
    , merci.

    Steve T.
    Steve T.

    Steve T.

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    I understand why it will not work now.

    Blind is home io and the conexoon I have is RTS only.

    I so wish I had an RTS blind. :-(

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